TyöHämeen palveluraportti

 

Raporttia verrataan palvelulle asetettuihin tavoitteisiin sekä asiakkaan henkilökohtaisiin tavoitteisiin. Raportti tulee täyttää mahdollisimman täsmällisesti.

Palveluntuottaja saa sähköpostiinsa viestin, onko raportti hyväksytty vai hylätty. 

Hyväksytty raportti antaa palveluntuottajalle laskutus luvan.

Lomakkeen tietoja käytetään palveluiden seurannassa ja tiedot kirjataan asiakkaan tietoihin edistäen asiakkaan työllistymistä.

 Palveluntuottajan tiedot

"Vastuuvirkailijan nimi löytyy tilaussopimuksesta"

 Lupakorttikoulutus

Korttikoulutus suoritettu
Tarve koulutuksen uusimiselle

 Asiakkaan perustiedot

 Palvelun aloittamisajankohta

"1 = koulutus 2 = valmennus 3 = työnhakuvalmennus"

 Asetetut tavoitteet

1
2
3
4
5
1
2
3
4
5

 Edistyminen

"1 ei edistymistä, 5 merkittävä edistyminen"
1
2
3
4
5
"Lisää palvelut yhteenlaskettuna esim. 2 koulutusta ja 1 valmennus = 3"

 Työllistymistoimenpiteet

 Palvelutarjoajan toimenpiteet

Kuinka monta kontaktia palveluntarjoaja on tehnyt yhdessä asiakkaan kanssa muihin tahoihin esim. koulut, työnantajat jne. ?
.
Tapaamiset
Etätapaaminen
Puhelinsoitot
Sähköpostit

 Palveluntuottajan arvio asiakkaan tilanteesta

"1 vähäinen tarve, 5 merkittävä tuen tarve"
1
2
3
4
5
"1 merkittävästi alentunut työkyky, 5 ei työkyvyn haasteita"
1
2
3
4
5
"1 ei motivaatio, 5 erittäin motivoitunut"
1
2
3
4
5
"1 ei soveltuvuutta, 5 erittäin soveltuva"
1
2
3
4
5

 Työllistymisen tulokset

Lisää tulokset numeroina. Koodit ja selitteet löydät kysymyksen perässä olevasta kysymysmerkistä.

"1 = ei työllistynyt 2 = työllistynyt"

 Työsuhteen tiedot (täytä vain jos työllistynyt)

"1 = kokoaikainen 2 = osa-aikainen"
"1 = vakituinen 2 = määräaikainen"
"Millä tittelillä asiakas työllistyi?"

 Yhteenveto palvelusta

Osittainen tallennus

Tietojen lähetys

Järjestelmänä Eduix E-lomake 3.1, www.e-lomake.fi